Titanik Faciası (Edebiyatçı Versiyonu)


Melih: Kim çarptı la gemiye??
Onur : Ya abi Ahmet artistlik yapcam diye çarptı, çok yakın girdi buzdağlarına, ya üf ya.
Melih : Allah belanızı versin sizin, iki dakika aşağıya indik, batırdınız caanım gemiyi

Sibel Murad : Evet sayın yolcularımız on kalem sadece bir milyon. Bitti mi bitmedi, yanında da dikiş ipliği. Şimdi sorabilirsiniz okyanusun ortasında ne işimize yarayacak bunlar diye.

Ziya : Kaptan napıyorsun geniş alsana şu vapuru.
Ahmet : Vapur değil, Bjkonline gemisi la bu. Batmaz, bak nasıl makas atcam şu buzdağlarının arasından hehehe.
Ziya : Kardeş dikkat etsene, bak şu kadar insanın vebali üstümüze. Yavaş yavaşşşşş
Ahmet : Yok bir şey azıcık sürttü yandan, sanayi de pasta atarlar geçer.

Sinan: Sadece kadınlar ve çocuklar, zorlamayın la, sadece kadınlar ve çocuklar. Hüüoop ne diyom la ben, nereye???
Muharrem : Abi arkadaş vardı, bakıp çıkacağım ben.

Adem: Kaptanım Ahmet im aşşağıda baya büyük bir delik var, su alıyoruz.
Naim : Şurda beyaz çimento var, onunla kapatın şimdilik, sonraki limana kadar idare edelim, sonra sanayiye götürürüz.

Hulusi : Abi buzdagi geliyo be
Adnan : Ööf öf neresinden baksan 4 trilyon eder bu gemi.. Tam göbekten carpacak ba ba ba. Tersanede de doğrultamazlar bunu.
Hulusi : Sigortasi bişeyi vardır abi.. Kamaraya gidiyorum cüzdanı telefonu alayım ben.
Adnan : Bizim gocukları al gel de üşümeyelim.. Valizleri neden almıyorlar sandala anlamadım ki…

Naim : Adnan gemi batıyor napıcaz
Adnan : Kardeş önce kadınlar ve çocuklar
Naim : Adnan boş ver ben 2 flika ayarladım birinde sen birinde ben arazi olucaz
Adnan : La  filikalar 60 kişi alıyor
Naim : Alsın Adnan rahat rahat gideriz mehtaba karşı

Ahmet : Valla nasıl oldu bilmiyorum, ordan birden bir buzdağı çıktı, ortadan girdi. Ben kendi yolumda ilerliyordum.
Yeliz : Tamam abi sakin ol, su getirin, ne bakıyorsunuz, dağılın işte, çarpmış adam olmuş bitmiş.
Ahmet : Nerden geldi nasıl geldi Allah Allah.
Yeliz : Tamam abi sakin, fazla zarar yok zaten, iki çizik var.
Ahmet : Onca yıllık kaptanım, Allah Allah, nerden çıktı...

Osman : Anaa noluyo laaa, yardık ya gövdeyi.
İsmail: Kaptan iki saattir yırtıyorum bi taraflarımı.
Ahmet: Ne dedin ki kardeş ne dedinnnnn. İnsan bi uyarır di mi?
İsmail : Abi insaf yaaa, iki saattir aysberg var diyorum.
Ahmet : Aysberg ne laa, aysberg saysberg diye zırlıyor dibimde. Ne biliim  ben aysberg ne??? Buzdağı desene şuna, ben de aysberg deyince ufak bir şey sandım, britanya sempazitanı. Öysbörgmiş singillll

Burcu: Buzdağı var.
Ayça : Niye selektör yapıyorsun buzdağına.
Ahmet : O çekilsin Ayça.
Ayça : Kaptanım manyak mısın? Hadi kaptanlık sende kalsın, kır yana biraz.
Ahmet: Olmazzzzz. Selektöre devam.

Naim: Hoop, nereye.
Onur: Biz de bineceedik.
Naim : Dingonun ahırı mı la burası. VS gemisi bu, turyol motoru değil.
Onur : Akbil vardı.
Naim: Hadi ikile canım.
Onur: Para geçiyor mu?
Naim : Allah Allah.
Onur: Biletini nerden alabilirim?
Naim : Bela mısın?
Onur : Karı kız ortamı iyidir dediler de bana.
Naim: Yok full erkek burası.
Onur : Ama yalan söylemeyin lütfen bakın orda bir sarı çocukla bir kız var sarmaş dolaşlar.
Naim: Kardeşim gider misin? Kapama VS'in önünü.

Enver: Nerde la o, nerde, nerdeee.
Yavuz : Hafız sakin ol, Hafız sakinleş, kimi arıyorsun.
Enver: Nerde lan geminin sahibi, nerde o dingil
Yavuz : Abi bırak levyeyi uyma abi adama.
Enver : Nerde la, insan olun azıcık, batacaksa batacak deyin be delikanlı olun, batmayacak dediniz cibiliyetsiz herifler.
Yavuz : Boşver abi, battık zaten, uyma sen ona.
Enver: Ya insanı sinirlendiriyorlar yeaa.


made by ADNAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaz