Gelecekteki Muhtemel Diyaloglar

Öğrenci: Hocam, size bir şey sorabilir miyim?
HULUSİ: Şu sigaramla çayımı bir içeyim de öyle gel yavrum.

Öğrenci: Hocam, bu cümlenin öznesi nedir?
DENİZ: Bırak şimdi özneyi falan da, Neşe nerde onu söyle.

Öğrenci: Hocam, tam kafiye nedir?
AHMET: Onu bilmem de, bu akşamki maçı Fener alır, onu söyleyim sana.

Öğrenci: Hocam, ara verebilir miyiz?
ADEM: Eğer tenefüste bir şeyler yapacaksanız ara veririm.

Öğrenci: Hocam, kusura bakmayın, geç kaldım. İzninizle girebilir miyim?
NEŞE: Hayır! Giremezsin. Ben hayatım boyunca hiç geç kalmadım ki, geç gelenleri derse alayım.

Öğrenci: Hocam, bugün etüt var mı?
SİNAN: Evet var. Herkes saat 7'de MSN de oturum açsın.Dersi orda yapacağım.

Öğrenci: Hocam, ders ne zaman bitecek?
MUHARREM: Ne zaman ki benim saatim çalmaya başladı, o zaman bitecek. Yani yaz saati uygulamasına göre saat 8'de, kış saati uygulamasına göre saat 7'de.

Öğrenci: Hocam, size nasıl ulaşabiliriz?
MELİH: Siz çağrı atın, ben sizi ararım. O konuda rahat olun.

Öğrenci: Hocam, yarın ders kaçta?
MUSTAFA: Onu boş ver de, şu sıralardaki demirler de iyi para eder valla.

Öğrenci: Hocam, burda gizli özne mi var?
ADNAN: Orda gizli özne yok ama bugün iddiada acayip tüyolar var valla çocuklar. Dersten sonra kantinde herkes yanıma gelsin, kuponu beraber yazalım.

Öğrenci: Hocam, soru sorabilir miyim?
ONUR: Soramazsın, çünkü ders bitti, herkes kantine ortam yapmaya. Hadi bakalım.

Öğrenci: Hocam, dersi erken bitirebilir miyiz? Memlekete gidecez de.
AYSAN-BURCU-ÖZLEM: Bitiremem! Her hafta memlekete gidip ne yapıyorsunuz anlamıyorum.

Hazırlayanlar: Ahmet-Melih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaz