Grubal Enfeksiyon

Sınıfımızda ilk yıldan beri süregelen gruplaşma, son sınıfta ufak tefek(!) değişikliklerle devamını sürdürmeye çalışmaktadır. Öyle ki, ayrılmaz denilen nice kankalar, sonradan kanlı bıçaklı olmuşlar, hiç beraber olur mu denilen kişiler, aynı evi bile paylaşmışlardır.

Şimdi size dört yıldan beri devam eden -veya etmeyen- arkadaşlıkların genel bir değerlendirmesini yapacağız. Umarız bizi mazur görmezsiniz...

NEŞE-DENİZ
Sınıfın en çok gülenler ve geç gelenler listesinde birinci sınıftan beri bir numara olan kankalar! Onları ancak Deniz'in evine gitmek için kullandığı Haydarpaşa-Adapazarı treni ayırabiliyor. Bakalım Deniz okulu bitirince Neşe'yi kimden soracak? Çok merak ediyoruz. Ama her şeye rağmen -bir ara bozuşmuşlardı çünkü- arkadaşlıklarının gücü her şeyi yenmeyi başardı. Umarız dostlukları baki kalır.

OSMAN-İSMAİL
Sınııfın en sakin kankaları...Profesyonelce yaşanmış bir dostluk...Şu ana kadar kimseyle bir problemleri olmadı, bundan sonra da olmaz inşallah!

ADNAN-NAİM
Bu dostluğun kökeni birinci sınıfa kadar gider. Bu kankaları birbirlerine bağlayan en önemli iki şey: internet ve iddaa... Hal böyle olunca da sınıfın en "iddaalı" kankaları oluyorlar.

YELİZ-İLKNUR
Kendi aralarında, pek de fazla kimseyle muhattab olmayan kankalardandır bunlar. Aralarının bozulduğu veya tartıştıkları görülmemiştir. Bu kankaları biz sadece sınıfta ve yolda görebiliriz...

AYSAN-BURCU-ÖZLEM
Sınıfımızın en çok memlekete giden kanka grubunu, bu arkadaşlar teşkil eder. Okula sürekli 25 kiloluk bavullarla gelip, arada boşluk buldukları an memlekete giderler. Bu bavullar onlarda adeta bir aksesuar halini almıştır. Hatta "memleketeyn" kavramının icadı da aynı tarihe rastlar.

AYÇA-HATİCE-BİLGE
Walla bu arkadaşlarla -Ayça hariç- sadece sınav zamanlarında görüşüyoruz desek yalan olmaz. Genellikle sınıfın not alıp verme konusunda deneyimli ve özverili bir grubunu teşkil eden bu arkadaşlar, dört yıl boyunca dersleri en ön sıradan dinleme -veya öyle görünme- şerefine nail oldular...

MERVE-HATİCE-HÜLYA
Fazla -hatta hiç- işimizin düşmediği bir gruptur. Tam olarak görev adamıdırlar. Okula gelirler, dersleri dinlerler ve giderler.
Sonuçtada en başarılı öğrencilerdendirler. Bu arkadaşları çok iyi tanımasak da onlara hayatlarında başarılar dileriz...

GAFUR-MUSTAFA
Sınıfımızın bütün ders notlarını toplayan elemanları... Sağolsunlar bize de tedarik ederler arada. Kıyıda köşede hangi dersin notu eksikse onu bir şekilde bulurlar. Kendi aralarında ve herkesle çok iyi anlaşırlar. Umarız dostlukları sonsuza kadar sürer...

BEYZA-BÜŞRA-AYLA
Onlarla ilk muhabbetimiz 2.sınıftaki iftar faciasıyla gerçekleşmişti. Tabi bu facia bizim bu kankalarla muhabbetimizin ilerlemesini engelledi onlarda diğer gruplar gibi kendi içlerinde muhabbetini sürdüren bir grup özelliği taşımakta...

BAHAR-EMEL-ELİF-BURCU-(HULUSİ)
Bu grubu ne zaman görsek kantinde sürekli bir istişare içinde bulunmakta ve bir şeyler konuşmaktadırlar. Sürekli kullandıkları aksesuar ise sigaradır. Bu gruba son olarak Hulusi de dahil olmuştur.

...VE GRUP ÇIĞ!!!
Öncelikle bize bu lakabı münasip gören Vedat arkadaşımıza teşekkür ediyoruz. Bizi bu kadar iyi anlatan başka bir lakap olamazdı heralde. Bu grup sürekli beraber hareket etmekte, gittiği her yerde bütün dikkatleri üzerine çekmektedir. Sürü psikolojisini benimsemişlerdir. Çarıklı demokrasiyi ise kesinlikle kabul etmezler. Neyse galiba bizim grubun en önemli cümlesi "Bana niye haber vermediniz lan!" dır. Nereye gidersek standart olarak en az 8 kişi vardı. Neler mi yapmadık? Gün oldu kampüste sabahladık, gün oldu halı saha maçında kavga ettik. Örnekler çoğaltılabilir. Sonuçta 4 yıldır hemen hemen aynı çatı altında yaşıyor gibiyiz. Allah inşallah bu arkadaşlığımızı daim eder.

Hazırlayanlar: Ahmet-Melih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Yorum Yaz