Hiç Değişmeyen Sınav Muhabbetleri

- Ya abi sende vizeden sonrasının notları var mı?
- O çıkmaz olum...
- Yarım saat sonra Ada Ofis'in orda buluşalım...
- Olum bana da çektirin...
- Abi tam 5 takım çekiyosun.
- Şu notları al ama kimseye gösterme, kimden aldığını da söyleme!!!
- Olum bunlar bende yok..
- Abi ters köşe yaptı ya..
- Kesin kaldım(Bu cümleyi kuran şahsa genelde AA gelir).
- Sen şiirin tamamını yazdın mı ya?
- Bence yorum sorar...
- Bu dersten geçemezsem kesin okul uzuyor...
- Hocam bir kağıt daha alabilir miyim?
- Hocanın belli adamları var ya...Bize AA vermez.
- Abi 100 lük kağıt verdim.Buna da aa vermezse yuh artık!
- Sen son soruya ne yazdın?

- Hocaya durumu anlatsam beni geçirir mi acaba?
- Anjambıman neydi ya?
- Beyler Mami'ye söyleriz, o Ayça'dan alır notları ya. Rahat olun.
- Olum şu sınavlar bitsin, kendi notlarımı kendim tutacam.
- Ben o şiiri ezberlemem, çünkü çok uzun hoca onu sınavda soramaz(Sınavda o şiirle karşılaşılır).
- Şu dersten bir geçeyim, başka bir şey istemiyorum.
- Olum şu kızlardan not istesene(Alttan alınan derslerde geçerlidir).
- Herkes notlarını kürsüye getirsin.Şu andan itibaren sınav başlamıştır.
- Ahmed Haşim nasıl yazılıyodu ya?
- Olum "sanat"ta uzatma var mıydı ya?
- Hoca beni mimledi olum, hayatta geçirmez. O yüzden hiç çalışmadım.
- Hocam ama biz burayı işlememiştik(Sınav esnasında).
- Bak abi çıkacak soruları söylüyorum(genellikle Adem ve genellikle tutmaz).
- Şu beyitin kalıbı neydi?
- Şu sınavlar bir bitse de basket maçı yapsak.
- Sınavlardan sonra sınıfça bir yemeğe gidelim(Sadece bir kere gerçekleştirilebildi).
- Olum herkes yüksek almış, ben kesin kalacam.

Hazırlayanlar: Ahmet-Melih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaz