Kıyamet Alametleri Sözler-2

- Namazcılar bugün cumaya kidebilir. (Alaeddin Mehmedoğlu)
- Hep top sakal bırakmak istemişimdir. (Zikri Turan)
- Tahsin Banguoğlu da kimmiş!!! (Selçuk Kırbaç)
- "a" nın şapkası olsa ne olur; olmasa ne olur. Hiç önemli değil. (Hasan Akay)
- İsa (İsa Kocakaplan) kitabın kralını yazar. (Mehdi Ergüzel)
- Yazarların ve şairlerin özel hayatı bizi ilgilendirmez! (Musa Aksoy)
- Hayatımda şu mazmunlar kadar gereksiz bir şey görmedim. (Nuran Altuner)
- Bugüne kadar size ne söyledim de olmadı? (Paki Küçüker)
- Bırakın şu türküleri de biraz rock müzik dinleyin! (Türker Eroğlu)
- Şu Arapça'yla Farsça'nın farkını bir türlü anlayamadım. (Mehmet Emin Ertan)
- Arkadaşlar, ekstradan 10 dakika daha veriyorum. (Ayşe Yılmaz)
- Bundan sonra yıllık işiyle falan uğraşamam abi!! (Kürşat Koca)
- Bu Divan edebiyatı da sıktı iyice!!! (B.Ali Kaya)
- Bu dersten ödev vermeyi düşünmüyorum. (Kenan Acar)
- Valla Osmanlıca'ya kim girerse girsin. Ben anlamam Osmanlıca'dan falan... (Cevdet Şanlı)
Hazırlayanlar: Ahmet-Melih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaz