Sapanca Özkum Yazıları


30 Mayıs 2006 tarihinde düzenlenen yemekte yazılan dilekler... Bunları yazıya geçiren arkadaşımız Bilge ALKAYA'ya çok teşekkür ediyoruz. 

ADI: BEYZA ŞARDAN
DOĞUM TARİHİ: 30.06.1984
Hani hep derler ya zaman su gibi geçiyor. Dört sene boyunca hep nasıl bitecek bu üniversite dedik. İşte son... Son gecemizde -en sonunda- bir araya gelmeyi başardık sınıfça. Arkadaş ilişkileri olarak pek parlak bir okul hayatı olmasa da çok şey öğrendim ben üniversite hayatım boyunca. Hep derlerdi üniversite yıllarını iyi değerlendir sonra o günleri çok arayacaksın... İnsan belki de elindekileri yitirince değerini anlıyor. Ben şimdiden okul günlerimizi özledim bile. Artık ders, sınav kağıtları bitti; hayat derdi başlıyor. Umarım herkes istediklerine ulaşır. Üniversite hayatımızın bu son gününü, ya da gecesini diyeli, bu şekilde eğlenceyle geçirdiğimiz için memnunum. Bir gün içinde olsa bütün arkadaşlarımızı bir arada görmek güzeldi...



ADI: ELİF ÖZDERE
DOĞUM TARİHİ: 01.12.1981
Böyle durumlarda kalemin ucu güle güle demeye varmıyor! O nedenle hepinize yeni hayatlarında sonsuz mutluluklar diliyorum. Umarım her şey gönlünüze göre olur. Unutulmamak güzel anılar gibi hatırlanmak dileğiyle...

ADI: BAHAR MURATOĞLU
DOĞUM TARİHİ: 01.05.1984
En güzel günü merak ederdim. Ne zamandır, nasıl bir gündür ki bu yüzümden gülümsemeyi çekemem, elimin titreyişi yüreğimin aynası olur. Ve hatta göz kapaklarımın. Bu gece anladım ki o günlerden bir gün bu. Bu 4 sene ise tüm bunların ortaya çıkışını sağlayan, sevinci, hüznü, kavgaları, sıkıntıları, telaşları, gözyaşlarını toplayan bir çiçek sepeti. Umarım bundan sonraki her gün herkes için günlerin en güzeli olur; ancak hepimiz biliyoruz ki geçirdiğimiz bu yıllar, sıralarda, kantinde(!) kurduğumuz dostluklar kadar güzel olmayacak hiçbir gün, hiçbir zaman. Herkese bol şans, mutluluk ve başarı...

ADI: AYLA AYTAÇ KAVAK
DOĞUM TARİHİ: 25.03.1983
Şu geçen dört sene için ne diyebilirim ki. Rüzgar gibi geçti. Her geçen günü az çok hatırlıyorum. Ama bitti ne yazık ki. Okula ilk geldiğim gün Zikri Hocayı tanıdım. O gün bugündür başımın belası oldu zaten. Kazayla adımı bir yerde duysa bile dönüp bakıyor. Hoş adımı da bilmiyor. Bana "Ayça" deyip durdu yıllarca. Adım Ayça kaldı. Geriye dönüp baktığımda mükemmel bir üniversite hayatım olmadı. Ama o günleri tekrarlayabilsem daha farklı olurdu. Bütün arkadaşlarıma çok güzel bir hayat diliyorum. Umarım bir gün herhangi bir yerde bir araya gelebiliriz. Görüşmek üzere
http://sauedebiyat.azbuz.ekolay.net/images/smiley/s01.bmp...

ADI: AYÇA & MUHARREM ERİNAN & YILMAZ
DOĞUM TARİHİ: 27.01.1982 & 27.10.1983
Dört yıl boyunca pek samimi olamadıksa da herkesle en azından iyi geçindiğimizi düşünüyoruz. Acısıyla tatlısıyla bu 4 yılı geride bıraktık. Geride hep güzel günler hatırlanacaktır. Bu sınıfta olmaktan mutlu olduk. Güzel dostluklar ve arkadaşlıklar edindik. Bu bile bizim için büyük bir nimetti. Umarız herkes istediği, hayal ettiği şekilde hayatına devam eder.

ADI: YELİZ ULUKAYA
DOĞUM TARİHİ: 15.08.1984
Sakarya, dönmeyeceğim sana geri... Okul bitse de kurtulsam dediğim 4 yıl ve dönmeyeceğim dediğim Sakarya. Yine de özlerim seni be... Gidip gelmeleri... Emin olduğum tek şey sınavları özlemeyeceğim. Ah be... Nuran Hoca hiç mi vazgeçmezsin Eski Türk Edebiyatı'ndan bırakmayı... Yaşanan dostluklar, üzüntüler, sevinçler hiç unutulmayacak... Tüm arkadaşlarıma mutluluğu yaşadığım herkese teşekkürler...

ADI: BURCU ARICAN
DOĞUM TARİHİ: 21.11.1983
Tıfıl senem: Okula ilk geldiğim gün lanet ettim valla ne yalan söyleyeyim. Hayalimdeki üniversite ortamı bu değildi. Şöyle modern hocalar, istediğin zaman derse gir, istediğin zaman dersten çık hikayeymiş bunu anladım. İlk sene nasıl geçti anlamadık. Osmanlıca bir yandan fonetik bir yandan feleğimiz şaştı
http://sauedebiyat.azbuz.ekolay.net/images/smiley/s01.bmp) İkinci senem: Daha bir olgunlaşmıştık sanki... Ama şu dört sene boyunca en zorlandığım seneydi. Okulu bırakma derecesine geldim yani!! Bu sene de öyle geçti işte... Üçüncü senem: Göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Nasıl bitti anlamadık yine. Sona daha da yaklaşıyorduk artık. Veee final: Bitirme tezi, LES, sınavlar derken bugüne geldik işte! Son senemizde sanırım kaybetme korkusuyla daha da sarıldık sınıfça birbirimize... Hiç yapmadığımız bir şey yaptık, YEMEĞE GİTTİK!!! Vee şu son derece önemli?! Tez sunumlarının olduğu gece... Ben masada bu satırları yazarken tüm bölüm damat oyunu oynuyor pistte... Şu seneye kadar aklımız neredeymiş ya! İlk bakışta birbirinden alakasız onlarca insan olarak algılarken şu piste bakınca aslında ne kadar da uyumlu insanlar olduğumuzu anladım. Arkadaşlar müthiş bir gece geçiriyoruz... Gençliğimizin, öğrenciliğimizin tadını çıkaralım... Her şey gönlünüzce olsun... Sevgiler...

ADI: AYSAN ŞİRİN
DOĞUM TARİHİ: 24.10.1984
Dört yıl boyunca bu şehri ve okulu ne kadar çok SEVMEDİĞİMİ söyleyip durdum. Ama şu an (30.05.2006/Saat:21:47) ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Her şeyin tadı ayrıydı burada benim için. Şimdi, gitmenin de tadı apayrı bu yüzden... Burada tanıdığım her insan başka bir değer ve renk oldu hayatımda. Ne diyim ya ben! Ağlamadan bitireyim en iyisi! Ayrılık da sevdaya dahil, Ayrılanlar hala sevdalı... Evleniyorum kısmetse. Bilmem ki adresim ne olacak!

ADI: MUSTAFA MELİH TANIŞ
DOĞUM TARİHİ: 15.05.1983
Sakarya Üniversitesi'nde 4 senem iyi geçti sayılır. Çok güzel arkadaşlıklarım oldu. Farklı insanları tanıma şansım oldu. Aklımda her zaman üniversitenin iyi tarafları kalacak. Aslında üniversite bana fazla bir şeyler kattı diyemem ama gene de pişmanlık duyacak bir şey yaptığımızı düşünmüyorum. İnşallah bundan sonra da benim ve bütün arkadaşlarımın yolu açık olur. Benimle arkadaşlık eden, benimle bir şeyler paylaşan bütün arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler. İnşallah ilerde yolumuz tıpkı bugünkü gibi kesişir ve birlikte oluruz.

ADI: ADEM ATAM
DOĞUM TARİHİ: 13.10.1982
Sakarya Üniversitesi 2002-2006 yılı öğrencileri olarak yaşadığımız çoğunlukla mutlu, az da olsa kötü günleri 4 yıla sığdırmanın huzuruyla ayrılmak çok güzel. Yaşanan bu (bana göre çoook güzel) 4 yıl belki bir daha yaşanmayacak; ama eminim ki hatıralarla bu güzel yıllar yaşamaya devam edecek. 2002-2006, üniversite, Sakarya, mazmun, arkadaşlık, dostluk, morfoloji, edebiyat, sevinç, hüzün, mutluluk... Bu kelimeler ve daha nice sözcükler bir araya geldiğinde bu yıllar anlatılmaktadır. Tabiî ki yeterli değildir. Umarım bütün arkadaşlarım bu yılları iyi bir şekilde değerlendirmiştir. Ve bundan sonraki yıllarda bu güzellikler devam eder...

ADI: AHMET ARSLAN SERDAROĞLU
DOĞUM TARİHİ: 23.04.1981
Dört yıl boyunca belki çok güzel şeyler yaşayamadık, ancak nasıl başladığı değil, nasıl bittiği önemli bence. Güzel bir şekilde bitmesi daha önemli. Dört yıldır kızlar erkeklerden, erkeklerde kızlardan yakındı. Belki bir diyalog sorunu vardı, ama artık bunlar geçmişte kaldı. Son olarak dört yıl boyunca bizimle beraber okuyan arkadaşların hepsine başarılar dilerim.

ADI: NEŞE ALTUNAL
DOĞUM TARİHİ: 09.03.1983
"RÜZGAR" gibi geçti!.. Üniversiteden ne umuyordum bilmiyorum, artık hatırlamıyorum bile; ama ne bulamadığımı biliyorum: Dostluk, samimiyet, sıcak bir ortam... Her şeye rağmen benim için hayatımın dönüm noktası oldu!.. Ne yaşadıysam- ya da yaşayamadıysam- hepsi geride kalacak. Özellikle bu geceden sonra... Gidenler gidecek; kalanlar kalacak; hatırlanacaksa bir bu yıllar hatırlanacak. Özellikle ben "fonetik ve morfoloji" kelimelerini asla unutmayacağım.
http://sauedebiyat.azbuz.ekolay.net/images/smiley/s01.bmp Evet arkadaşlar, ben Sakarya'dayım. Ayağınız düşerse beklerim... http://sauedebiyat.azbuz.ekolay.net/images/smiley/s01.bmphttp://sauedebiyat.azbuz.ekolay.net/images/smiley/s01.bmphttp://sauedebiyat.azbuz.ekolay.net/images/smiley/s01.bmpSon söz: Yanarım yanarım, koca kampüste 4 yıl tek gezdiğime yanarım!..http://sauedebiyat.azbuz.ekolay.net/images/smiley/s01.bmp

ADI: İLKNUR DİV
DOĞUM TARİHİ: 21.08.1984
Güzel bir "4 seneydi. "Aramıcam desemde arıcam...

ADI: ÖZLEM KARADENİZ
DOĞUM TARİHİ: 25.07.1984
Sapanca'da Özkum diye bi yerde bugüne kadar eğlenmediğim derecede eğleniyorum. Üniversiteye gelirken bu geceki dostluğun, sıcaklığın ilk günden olacağını umuyodum ama ne buldum. Biz bu güzelliği maalesef ki son gün yakalayabildik. Belik de dersler, hocaların tutumları bizi bu hale getirdi. Herkes birbirini yarışmadaki rakibi olarak gördü, ufak tefek takım arkadaşları oldu tabii... Üniversitenin ilk günü istediğim beklediğim dostlukların bu son günde başlaması ve bu son muhteşem günün bazı dostluklar için başlangıç olmasını diliyorum. Kırdığım arkadaşlarım olduysa şimdiden özür diliyorum. Hepinizi çok seviyorum, çünkü hepiniz dört yılımdasınız, hayatımın bir parçasısınız. Kendinize iyi bakın...

ADI: İSMAİL ÇELİK
DOĞUM TARİHİ: 18.06.1981
Hala okulun bittiğine inanamıyorum. Acısıyla, tatlısıyla 4 seneyi bitirdik. Geçen bu seneler kimi zaman bizi üzdü, kimi zamanda sevindirdi. Bundan sonra arkadaşlarımızla nerede görüşebileceğiz. Kimin üzerinde hakkım kaldıysa benden yana helal olsun. Bizim üzerimizde hakkı kalan arkadaşlarda haklarını helal etsinler. Çünkü, yarına çıkabileceğimiz kesin değil. Böyle bir gecenin düzenlenmesine vesile olan arkadaşlara teşekkür ederim.

ADI: MUSTAFA NİĞDELİOĞLU
DOĞUM TARİHİ: 10.08.1983
Dört yıl boyunca çok değişik olaylarla karşılaştım. İnsan hayatında Üniversite hayatı önemli bir noktadır. Uzun süre, geriye dönülüp bakılınca çok kısa geliyor. Saygı ve sevginin olduğu bir ortamla pek de karşılaşmasak da yinede arkadaşlarım kişiliksel olarak çok iyi insanlardı. Hocalardan Alâeddin ve Selçuk Hocayı hiç unutmayacağım. Beni en çok üzen olay Cihan'ın yaz okulunda kaza geçirmesidir. İnşallah bu sevgili kardeşim en yakın zamanda ayağa kalkar ve öğretmen olarak görürüz. En sevinçli gün ise bu gündür. İlk defa bir araya gelmiş ve çok eğlenceli bir gün geçiriyoruz. İnşallah bütün arkadaşlarım gelecekteki hayatlarında mutlu olurlar...

ADI: GAFUR GİRAY MENGEÇ
DOĞUM TARİHİ: 28.07.1982
Dört yıl, dört koca yıl nasıl geçti bir türlü anlayamadım. Ama geriye dönüp baktığım zaman hatırlayacağım en önemli gece, bu gece benim kanaatimce. Hocalar hakkında hiçbir kelam etmiyecem. Bu satırları umutlarımın, hayallerimin mefkûrelerine harcıcam... Okul olarak belki de başından beri arzuladığım olay hep bugünkü şeklindeki bir beraberlikti. Hayatımda bu mutlu tabloyu her gittiğim yerde iftiharla dile getireceğim. Lisede öğrencilere bu dakikalardan bahsedip keyiflenicem. Arkadaşlarıma ömür boyu mutluluklar diliyorum. Güzel günlerde tekrar bir araya gelmek üzere. Herkesi Rize'ye çay içmeye bekliyorum!..

ADI: OSMAN KATIRCIO
DOĞUM TARİHİ: 05.01.1983
2002 senesinde Sakarya Üniversitesi'ni kazanıp geldim. İlk seneler -sene- herkes gibi biraz zorluk çektim. Şunu öğrendim diyebilirim: Bir haftalık alışma süresinden sonra birçok sorun halloluyor. Sınıfımızın durumunu herkes biliyordu. Birlik olmadığını iddia ediyorlardı. Bu özellik belki bu gece sıfırlandı diyebilirim. Çok da güzel oldu. Üniversitede birçok arkadaş edindim. Herkesin karakteri ve huyu farklı. Zaten olması gereken de bu. Hocalarımızın özellikleri de şahıslara münhasırdı. Birçok arkadaşın düşüncesi aynı yöndedir. Hasan hoca, Selçuk KIRBAÇ hoca beğenilen hocalardandı. Diğerlerinin de kendilerine göre değerleri var yanımızda. Hepside değerli hocalarımızdı. Asistanlarımızda sıcakkanlı insanlar. Hepsine de, hocalarıma teşekkürü bir borç biliyorum. Okulumuzun (sınıfımın) öğrencileri pırıl pırıl insanlar. Efendi insanlar. Belli olgunluğa eriştiklerini düşünüyorum. Hayat daha güzel olacak. Güzel günler gelecek. Güneşli güzel günler gelecek. diyorum... Sevgiyle...

ADI: BÜŞRA AKIN
DOĞUM TARİHİ: 06.02.1984
Üniversiteyi kazandığımı öğrendiğimde o kadar mutlu olmuştum ki, ama şu 4 yıl o ilk günkü sevincim kadar güzel geçmedi. Biz bir türlü bir araya gelerek kararlar almayı başarabilen bir sınıf olamadık maalesef. Ama gene de geldi geçti- acısıyla tatlısıyla- yaşandı ve bitti. Sınav stresleri, hocalar itirazlarımız, ödevler, kısa sınavlar hepsi hepsi, geçti, derse gelmeme kararı bile alamazdık nedense bir türlü. Öyle ders çalışan bir sınıftık ki herhalde en takdir edilecek yünümüz bu olmuştur. Ama bu mezuniyet gecesinde bir arada olmak ve bu 4 yılın sonuna böyle yüzlerde tebessüm bıraktıracak güzel bir gece yaşamak içimi rahatlattı. 4 yılı tek tek hatırlayamasam da bu son günleri unutmayacağım. Her şeyin bir başlangıcı ve sonu vardır. Bu macerada bugün böyle sonlandı.(30.05.2006) Herkese gelecek yaşantısında bol bol mutluluk ve başarı dilemekten başka ne gelir elimden. NOT: 2 ay sonra evleniyorum. Herkesi beklerim.

ADI: ONUR KIDAN
DOĞUM TARİHİ: 17.09.1984
Üniversiteyi kazandığımda, özellikle memleketime yakın bir yer olan Sakarya Üniversitesi'ni kazandığıma çok sevindim. Memleketime yakın olması benim için iyi bir şeydi. Canım istediği zaman evime gelebilecektim. İlk zamanlar Sakarya'ya alışmakta güçlük çektim. Her hafta eve gidip geliyordum. Zamanla buraya okumak için geldiğimi kavradım.
http://sauedebiyat.azbuz.ekolay.net/images/smiley/s01.bmp Sınıfımla kaynaştıkça eve gidip gelme sürem uzamaya başladı. Edebiyat bölümü hiçte düşündüğüm gibi çıkmadı. İlk başta Osmanlıca, Azeri Türkçesi gibi dersleri görünce işimin bayağı zor olduğunu anladım. Yavaş yavaş bir şeyler kapmaya başlayınca ve anadilimi geçmişiyle birlikte öğrenince bölüme daha çok ısındım. Arkadaşlarımla kaynaştım, yeni yeni insanlar kazandım. Bu okulun en güzel yönü kendi ayaklarımın üzerinde durmayı bana öğretmesiydi. Yeri geldi parasız kaldım, yeri geldi arkadaşlarımla ekmeğimim bölüşüp yedim. Sakarya hayatımın bir parçası oldu. Bu yüzden bütün yaz okullarına geldimhttp://sauedebiyat.azbuz.ekolay.net/images/smiley/s01.bmpSağa sola gezmeye ayırdığım vaktin birazını derslerime ayırsaydım belki bu kadar zorlanmayacaktım Her neyse acısıyla tatlısıyla güzel bir 4 sene geçirdim. Hayatım boyunca unutamayacağım güzellikler yaşadım. Şimdi diyorum ki iyi ki bu okula gelmişim. Bu insanlarla tanıştığım için çok mutluyum. Herkese sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir ömür dilerim. En içten sevgi ve saygılarımla...

ADI: HABİB KARASAKALLI
DOĞUM TARİHİ: 14.01.1983
DÖRT YILA DAİR "Vilayet-i Sakarya'ya gediğim ilk günlerde Zaman zaman diyordum bu dört yıl nasıl geçer Ve işte geçti dört yıl, şimdi de bugünlerde Diyorum daha çok yıl, daha çok fasıl geçer" *** "Bu şehir, bu sevda, bu garip sancı Bende katmer katmer çoğalıp gider Bu gurbet ilinde çektiğim acı Bırak etsin beni her an derbeder Bu şehir, bu sevda, bu garip sancı" *** "Ah bu şehir seni terk-i diyar eylerdim amma eyletmedi terk-i diyar gönlümün ahı yâri."

ADI: YUNUS BAŞÇAM
DOĞUM TARİHİ: 25.07.1983
"Sakarya'ya ilk geldiğim zaman, soğuk bir ortam bulmam rağmen, daha sonra bu ortam daha sıcak olmaya başladı. En sonunda olan oldu, bu şehir beni yaktı. Burası artık benim ikinci memleketimdi. Olurda bir gün yolum düşerse, hiç düşünmeden gelirim ikinci evime, Şimdilik elveda Sakarya." "Ey Sakarya! Seni hep gök gözlü dilberlerin diyarı olarak anacağım."

ADI: OSMAN ŞEKER
DOĞUM TARİHİ: 01.07.1981
... Sakarya'daki yaşamım bu kağıt kadar temizdi. Hafızamda her zaman böyle kalacak.

ADI: SERVET KALAYCIOĞLU
DOĞUM TARİHİ: 15.10.1982
Hayat belki de pek güzel değildi benim için. Ancak bu hayatı sizlerle dört yıl gibi kısa bir süre zarfında yaşamak en güzel şeylerden biriydi. Bende sönmeyecek bir korun tutuşmasına vesile olan üniversite hayatı, güzel bir o kadarda elemli anıları, mazimde yer edindirdi. Ne denilebilir ki; geldik, sevdik, gidiyoruz. "Bitti artık rüya etraf ağardı Bu son doğan demde ruhum karardı."

ADI: MEHMET BAYIRTEPE
DOĞUM TARİHİ: 21.07.1982
Böyle güzel günlerin yaşanmasına vesile olan tüm sınıf arkadaşlarıma teşekkür ederim... Ama, gelecekte daha güzel günlerin olacağına olan inancım var. Bu yüzden ayrılığa pek de üzülmüyorum. Ama yaşananlar çok güzeldi... Teşekkürler...

ADI: GÜL UZUN
DOĞUM TARİHİ: 14.11.1983
Dört yılın değerlendirmesini yap? Güzel bir soru fakat yapmak çok zor. Üniversitede belki eğitim olarak en son dereceye kadar mükemmel değilim. Fakat, üniversite bana mükemmel insanları tanıma fırsatı verdi. 4 tane mükemmel dostun yanında asla unutamayacağım mükemmel arkadaşlıklar kurdum. Hepsi birbirinden değerli birçok hoca tanıdım ve onlardan çok şey öğrendim. Ve artık büyüdüm. 15 yıllık öğrencilik hayatım şimdi sona erdi. Ne diyebilirim ki iyi ki 12 Eylül 2002 yılında bu üniversiteye kayıt yaptırmışım. Değeri binlerce seneyle ölçülemeyecek 4 yıl...

ADI: MÜKREMİN BAYIR
DOĞUM TARİHİ: 08.08.1981
Dershanedeyken hocalarım ısrarla: "İnsanın hayatının en güzel devresi üniversite yıllarıdır." Derdi. Şimdi onların ne kadar haklı olduğunu daha iyi anlıyorum. Şanslı biri olduğumu çevremden hep söylerler ama; onlara çok inanmazdım. Tâ ki Sakarya Üniversitesi'nde o güzel insanlarla tanışana kadar. Ne mutlu bana ki bu nadide insanlarla tanışmak ve onlarla dört sene geçirmek kısmet oldu. Dört sene boyunca yüzümden gülücükler eksik olmadı. Tüm arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkür ederim.

ADI: ZİYA ÖZDEMİR
DOĞUM TARİHİ: 17.01.1983
Sakarya'ya ilk geldiğim zaman nereye düştük dedim. Tarih 12 Eylül 2002'yi gösteriyordu. Ve ben bu dört yıl nasıl geçecek diyordum. Ama nasıl olduysa dört yıl çabucak geçti. Üniversite ban çok şey öğretti. Yaşamayı, insanları, hayatı... Sakarya'yı hep güzel hatırlayacağım. Sakarya artık benim ikinci memleketim oldu. Hayattaki bütün güzelliklerin bizim olması dileğiyle.

ADI: ENVER URAL
DOĞUM TARİHİ: 09.10.1981
12.09.2002 ve 30.05.2006. Biter mi bu okul diyerek başladık ve nasıl bittiğini anlamadan yolun sonuna geldik. Evet nasıl geçti gerçekten anlayamadık. Kocaman dört yıl. Şimdi düşünüyorum da sanki dört gün gibi. Vize, quiz, final ve son. Bu uzun diyerek yadırgadığımız, kısa yolun sonuna geldik, geldik ama netice de değerli, bir ömür unutulmayacak arkadaşlıklar, kardeşlikler ve bir de diploma elde ettik. Göz açıp kapayıncaya kadar geçen bu güzel günlerimizi bir ömür boyu sürdürmemiz temennisiyle, değerli kardeşlerim hoşça bakın zatınıza. Bir ömür boyu bu kalp sizleri, mah yüzlerinizi insanın içini ısıtan dostluğunuzu unutmayacak. Unutmamak ve unutulmamak dileğiyle...

ADI: FATİH ZAHMACIOĞLU
DOĞUM TARİHİ: 15.06.1984
Okula, yani üniversiteye başladığımda, ilk defa öğrencilikten nefret etmiştim. 3. sınıftan sonra fikrim değişti. 4 sene boyunca güzel günler geçti. Derslerden ziyade, en güzel yanı arkadaşlarla beraber bekâr hayatı yaşamaktı. Şu an en muzdarip olduğum nokta da bu. Sakarya üniversitesi hayatımın en güzel 4 yılını geçirmeme vesile oldu. Geride kalan 4 yılı hep tekrar yaşamak isteyerek hatırlayacağım.

ADI: FATMA (GÜLGÜZELİ) CENGİZ
DOĞUM TARİHİ: 22.05.1982
İyi kötü dört yılımı paylaştığım arkadaşlarımla geçen her anımı özleyeceğim... Gerçek dostluğu onlarda buldum. Her şeyin çok güzel geçtiği günlerimizin sonu geldi. Ve gidiyoruz... Tüm arkadaşlarıma hayatlarında başarılar ve mutluluklar dilerim Her şey gönlümüzce olsun. Canım dostuma, ortağıma, arkadaşlarıma her şey için teşekkürler! Sevgi ile kalın... 30.05.2006 Sapanca "Eğer bir masal perisi girerse rüyalarına Öldü dersin "gülgüzeli" tılsımını kaybetti."
http://sauedebiyat.azbuz.ekolay.net/images/smiley/s02.bmp(

ADI: HALİDE YAPMIŞ
DOĞUM TARİHİ: 11.11.1983
Okula geldiğim ilk günü hatırlıyorum da, nasıl geçecek şu 4 yıl diyordum! Ama geçti işte... Bu dört yıl boyunca o kadar güzel anılarım, mutluluklarım oldu ki her anımı dünyalar değişmem. Bu dört yıl içerisinde en güzel dostlukları, arkadaşlıkları buldum ve ve Aşkımı... Umarım bütün arkadaşlarım mutlu ve hayattan bekledikleri her şey olur... Yüreğinizde tohumlandıysam meyvelerim sizindir...

ADI: SERGÜL GÜLTEKİN
DOĞUM TARİHİ: 09.09.1983
Acısıyla tatlısıyla 4 yıl çok güzeldi. Yani bitişlerde her şey güzel görünür ya insana işte öyle hissediyorum. Allah hepimizin yanında olsun. Unutulmayacak bir gün...

ADI: YAZGÜL ÖZCAN
DOĞUM TARİHİ: 01.09.1984
Geriye dönüp baktığımda hayatım artısıyla, eksiğiyle, bana kattıkları ve benden götürdükleriyle Sakarya önemli bir yere sahip. Hayatta ne zaman ne olacağı belli olmuyor. Hiç hesapta yokken kendimi burada buldum. Her ne kadar kızdığım anlarda keşke burada olmasaydım desem de iyi ki de buradayım, iyi ki de burada çok değer verdiğim insanlarla dostluk kurdum diyiyorum. Koşullar ne olursa olsun hayattı güzel yaşamak ya da onu anlamlı kılmak çoğu zaman bizim elimizde. Ve buradan sonra kim bilir daha nerelerde neler yaşıyacağız. Hayatı ne zaman, nasıl yaşayacağımızı ve nerede yaşayacağımızı bilmeden yaşamak çok güzel... Umarım uzun bir süre sonra tanıdık bir yüzle hiç ummadığım bir zamanda ve yerde karşılaşarak hasret giderir. Sıcak bir gülüş uyandırır yüzümde...

ADI: TALİP GÜL
DOĞUM TARİHİ: 28.04.1981
Hayatımızın geçiş dönemlerinden biri olan üniversite hayatımızın son günlerine gelmiş bulunmaktayız. Dört sene boyunca güzel günlerimiz geçti. Beraber sevindik, beraber üzüldük. Bu hayat, benim hayatım gerek olumlu, gerekse olumsuz yönden bir çok nokta da bana ipucu verdi. Böyle bir üniversitenin güzel bölümünün seçkin öğrencileri içinde bulunduğum için çok mutluyum. Gerçekten bölümümüzün arkadaşlarının her biri ayrı bir ekol. Arkadaşlığı, dostluğu, yardımlaşmayı, ekip ruhunu burada daha da iyi müşahede ettim. Acısıyla, tatlısıyla sanki bir rüya gibiydi. Şimdi rüyadan uyanıp hayata atılmanın zamanı geldi. 2006 yılı Edebiyat Bölümü mezunlarına ömür boyu mutluluklar. Her şey gönlünüzce olsun. Arkadaşlar haklarını helâl etsinler. Unutulmamak dileğiyle... Hoşça bakalım zatımıza. Dünya hayatında mutluluklar, âhiret hayatında başarılar...

ADI: FERHAN BOZKAYA
DOĞUM TARİHİ: 10.02.1984
İnsan hayatını çok fazla şeyler sığdırabileceği, çok şeyler yaşayabileceği 4 yıl. Nedense bu çok çabuk geçti. Zamanı değerlendirebildiğin sürece çabuk geçiyor. Bu yılları boşa geçirmediğimi düşünüyorum. Güzel şeyler zor elde edilirmiş. Sıkıntı, stresle başlasa da üniversite hayatım çok güzel geçti.

ADI: BİLGE ALKAYA
DOĞUM TARİHİ: 16.06.1983
"Gönüller bir sevgiler ortak Dualar hep aynı Mutluluk kadar güzel bir hayat Ömür boyu severek ve sevilerek Geçirdiğiniz en güzel yıllar olması dileğiyle..." Ömrüm boyunca hiç ama hiç unutmayacağım dostluklar yaşadığım Sakarya Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümü. Asla unutmayacağım 4 yıl ve bunun yanında asala unutulmayacak olan arkadaşlarım. Hiç birinizi asla unutmayacağım. Bana kazandırdığı en iyi dostlukları- Hatice'yi ve Ayça'yı- hayatta olduğum sürece unutmamaya çalışacağım. Satırlarıma son verirken herkese -özellikle Cihan'a hayırlısıyla ayağa kalkmayı ayrıca- mutluluk, sağlık, huzur, iş ve bol kazanç diliyorum. Bu bîçâre Bilge'yi unutmamanız dileğiyle. Not: Olur da Akyazı'ya Sakarya'ya yolunuz düşer yahut ta başınız sıkışırsa aramayı mutlaka ama mutlaka unutmayın. Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaz